Рівні навчальних
досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
1. Початковий
|
1
|
Учень
(учениця) з допомогою вчителя або з
використанням підручника розпізнає
і називає окремі біологічні об’єкти;
знає окремі правила
техніки безпеки при виконанні
лабораторних та практичних робіт
|
2
|
Учень (учениця)
намагається відтворити окремі факти,
з допомогою вчителя або з використанням
підручника наводить елементарні
приклади біологічних об’єктів і їх
окремі ознаки; за інструкцією і з
допомогою вчителя виконує частину
лабораторних та практичних робіт без
оформлення
|
|
3
|
Учень (учениця)
відтворює окремі факти, з допомогою
вчителя або з використанням підручника
фрагментарно характеризує окремі
ознаки біологічних об’єктів; відповідає
на запитання, що потребують однослівної
відповіді; за інструкцією і з допомогою
вчителя фрагментарно виконує
лабораторні та практичні роботи без
належного оформлення
|
|
2. Середній
|
4
|
Учень (учениця) з
допомогою вчителя або з використанням
підручника відтворює незначну частину
навчального матеріалу, дає визначення
окремих біологічних понять, частково
характеризує загальні ознаки
біологічних об’єктів; у відповідях
може допускати помилки; за інструкцією
і з допомогою вчителя виконує
лабораторні та практичні роботи з
неповним їх оформленням
|
5
|
Учень (учениця)
відтворює основний зміст навчального
матеріалу, відповідаючи на запитання
вчителя; характеризує загальні ознаки
біологічних об’єктів; самостійно дає
визначення окремих біологічних понять;
наводить приклади, що ґрунтуються на
матеріалі підручника; у відповідях
може допускати помилки; за інструкцією
виконує лабораторні та практичні
роботи, звертаючись за консультацією
до вчителя, частково оформляє їх
|
|
6
|
Учень (учениця)
самостійно, але неповно відтворює
навчальний матеріал, частково
дотримується логіки його викладу;
відповідає на окремі запитання; у
цілому правильно вживає біологічні
терміни; характеризує будову та функції
окремих біологічних об’єктів за
планом; у відповідях допускає помилки;
розв’язує прості типові біологічні
вправи і задачі з допомогою вчителя;
за інструкцією виконує лабораторні
та практичні роботи, оформляє їх
без висновків
|
|
3. Достатній
|
7
|
Учень (учениця)
самостійно відтворює більшу частину
навчального матеріалу, застосовуючи
необхідну термінологію; розкриває
суть біологічних понять; характеризує
основні положення біологічної науки,
допускаючи у відповідях неточності;
розв’язує прості типові біологічні
вправи і задачі звертаючись за
консультацією до вчителя; за інструкцією
виконує лабораторні та практичні
роботи, оформляє їх, робить висновки
з допомогою вчителя
|
8
|
Учень (учениця)
самостійно відтворює навчальний
матеріал; відповідає на поставлені
запитання, допускаючи у відповідях
неточності; порівнює біологічні
об’єкти, явища і процеси живої природи,
встановлює відмінності між ними;
виправляє допущені помилки; розв’язує
типові біологічні вправи і задачі
користуючись алгоритмом; за інструкцією
виконує лабораторні та практичні
роботи, оформляє їх, робить неповні
висновки
|
|
9
|
Учень (учениця)
вільно відтворює навчальний матеріал
та відповідає на поставлені запитання;
наводить приклади, що ґрунтуються на
власних спостереженнях; з допомогою
вчителя встановлює причинно-наслідкові
зв’язки; дає порівняльну характеристику
біологічним об’єктам явищам і процесам
живої природи; розв’язує стандартні
пізнавальні завдання; виправляє власні
помилки; самостійно розв’язує типові
біологічні вправи і задачі; за
інструкцією виконує лабораторні та
практичні роботи, оформляє їх, робить
нечітко сформульовані висновки
|
|
4. Високий
|
10
|
Учень (учениця)
системно відтворює навчальний матеріал
у межах програми; дає повні, змістовні
відповіді на поставлені запитання;
розкриває суть біологічних явищ,
процесів; аналізує, систематизує,
узагальнює, встановлює причинно-наслідкові
зв’язки; використовує знання у
нестандартних ситуаціях; самостійно
розв’язує біологічні вправи і задачі
у межах програми; за інструкцією
виконує лабораторні та практичні
роботи, оформляє їх, робить чітко
сформульовані висновки
|
11
|
Учень (учениця)
логічно та усвідомлено відтворює
навчальний матеріал у межах програми;
обґрунтовано відповідає на запитання;
самостійно аналізує і розкриває
закономірності живої природи, оцінює
біологічні явища, закони; виявляє і
обґрунтовує причинно-наслідкові
зв’язки; аргументовано використовує
знання у нестандартних ситуаціях;
самостійно розв’язує біологічні
вправи і задачі; за інструкцією
ретельно виконує лабораторні та
практичні роботи, оформляє їх, робить
логічно побудовані висновки
|
|
12
|
Учень (учениця)
виявляє міцні й глибокі знання з
біології; вільно відповідає на
ускладнені запитання, з використанням
міжпредметних зв’язків; самостійно
характеризує біологічні явища і
процеси, виявляє особисту позицію
щодо них; уміє виокремити проблему і
визначити шляхи її розв’язання;
користується джерелами інформації,
рекомендованими вчителем; вільно
розв’язує біологічні вправи і задачі
різного рівня складності відповідно
до навчальної програми; ретельно
виконує лабораторні та практичні
роботи, оформляє їх, робить самостійні
обґрунтовані висновки
|
Критерії оцінювання
Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад» та наказу МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ від 13.04.2011 № 329
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Группа К 33-14 , Топа Григорий.
ВідповістиВидалитиС критериями оценивания ознакомлен.
Гулевська Сабіна К 33-14 з критеріями оцінювання ознайомилася
ВідповістиВидалитиКоновчук, К 33-14
ВідповістиВидалитиознайомилась
Ознайомлена з критерiями оцiнювання.
ВідповістиВидалития ознакомилась с критериями оценивания
ВідповістиВидалитиРастворова Лилия ЭПК ЗНУ К33-14
Гузенко Юлія. К 33-14. З критеріями ознайомилась.
ВідповістиВидалити